Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Φωτογραφία της ημέρας #4

Σημερα, ας μιλησουμε λιγο για τον εαυτο μου. Ειμαι πολυ καλος εραστης, προφανως γιατι εξασκουμαι πολυ μονος μου. Μου αρεσουν οι μακιρνοι περιπατοι, ειδικα οταν τους κανουν ανεπιθυμητα ατομα. Δεν ειμαι αυτο που θα λεγαμε "δουλευταρας". Μπορει η σκληρη δουλεια να μην σκοτωσε ποτε κανεναν, αλλα γιατι να παιζουμε με την τυχη μας ; Εχω πολυ τακτ, κανω τον επισκεπτη μου να νιωθει σαν το σπιτι του, ακομα και αν ηθελα να ειναι εκει. Επισης, περιγραφω τους αλλους οπως εκεινοι βλεπουν τον εαυτο τους. Δεν το κανω γιατι ειναι ευγενικο, το κανω γιατι μπορω. Με αυτον τον τροπο ομως, δεν κολακευω τους αλλους αλλα τον εαυτο μου, γιατι η περιγραφη μου γινεται παντα με τετοιον τροπο, ωστε στο τελος να διαφαινεται η δικη μου πνευματικη και συναισθηματικη νοημοσυνη, αντι τα χαρισματα του ανθρωπου που περιγραφω. Νομιζω πως ειναι πολυ ευγενικο εκ'μερους αυτο, αλλιως ο περιγραφομενος θα ηταν καθε φορα αναγκασμενος να του τριβω στην μαπα ολα αυτα τα οποια κανει η σκεφτεται λαθος. Ειμαι πολυ αισιοδοξος ανθρωπος γενικα, οταν ολα πανε στραβα, εμενα παντα θα με δειτε να χαμογελαω ... μαλλον θα εχω βρει σε ποιον να ριξω το φταιξιμο ! Ειμαι ενας ανθρωπος πολυ ανοιχτος σε ερωτησεις, βεβαια αν δεν ρωτησεις, η απαντηση θα ειναι παντα ΟΧΙ. Εχω κοινη λογικη και η κοινη λογικη ειναι ενστικτο, οταν μαλιστα υπαρχει αρκετη, ειναι ιδιοφυια. Μαντεψε ποση εχω ; Εσυ παλι, μην χαιρεσαι και τοσο, αν η κοινη λογικη ηταν τοσο κοινη, θα την ειχαν ολοι. Μια αλλη πολυ ομορφη πλευρα του χαρακτηρα μου, ειναι πως για καθε δραση, εχω μια ιση και αντιθετη κριτικη. Η κριτικη μου ομως, οπως και η γενικοτερη κοσμοθεωρια μου ειναι ιδιαιτερα κυνικη. Ειμαι ενα κυνικο καθικι, που βλεπει τα πραγματα οπως ειναι και οχι οπως θα επρεπε να ειναι. Το μεγαλυτερο μου προτερημα ομως, το πιο αξιοθαυμαστο χαρακτηριστικο μου, μια απ'τις πιο συναρπαστικες πτυχες του χαρακτηρα μου, ειναι η παντελης ελλειψη μετριοφροσυνης. Καταρχας, η μετριοφροσυνη ειναι για τους μετριως φρονουντες. Μετριοφροσυνη, ειναι η τεχνη να αυξανεις την γοητεια σου, υποκρινομενος οτι δεν την γνωριζεις. Ειναι η τεχνη να ενθαρυνεις τους ανθρωπους, να ανακαλυψουν απο μονοι τους, το ποσο υπεροχος εισαι. Δεν θα ειμαι περισσοτερο ταπεινοφρων λοιπον, απ'οσο απαιτουν τα χαρισματα μου και στην τελικη, αν η μετριοφροσυνη ηταν αρετη, θα την ειχα και αυτη ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου