Ανοιγματα, ανοιγματα, ανοιγματα ... τελικα το παθος του καθενος μπορει να τον οδηγησει σε ακραιες συμπεριφορες. Κριμα ... και νομιζα πως μονο στο οπαδιλικι ισχυει αυτο, τελικα αν παθιαζεσαι πολυ με κατι, καταληγεις στο να ξεχνας ολα αυτα τα οποια σε εννωνουν με τον αλλον και να τσακωνεσαι χωρις οριο. Ειναι εντελως βλαμενο αλλα εχει τρομερη πλακα να το βλεπεις, ποσο μαλλον να γραφεις γι'αυτο.
Η πιο γαματη εφευρεση των ανοιγματων, ειναι η κοντροφυσικη συμφωνα με την οποια συλλεγουμε δεδομενα (specs αυτοκινητου) και αναλυουμε τα αποτελεσματα. Με λιγα λογια η κοντροφυσικη, ειναι η επιστημη που μας βοηθα να γνωριζουμε το αποτελεσμα του ανοιγματος πριν γινει αυτο και ετσι να κερδιζουμε κοντρες στα χαρτια κερδιζοντας ταυτοχρονα την μαχη των εντυπωσεων στο αντιστοιχο φορουμ. Τις μισες τουλαχιστον φορες βεβαια, οι προβλεψεις ειναι λαθος και αυτο φυσικα δεν οφειλεται στην θεωρια της κοντροφυσικης, αλλα στις ικανοτητες των επιστημονων που την ασκουν. Παμε να δουμε ενα παραδειγμα:
Εχουμε δυο αυτοκινητα εκ των οποιων:
Το ενα εχει σωστη σκουπα, σωστο τελικο καλα λαδακια, φρεσκια οκτανιατη βενζινη, καλα μπουζακια, καθαρισμενα φιλτρα, καθαρισμενη πεταλουδα, καθαρισμενα μπεκ, σωστα καθαρισμενο AFM, σωστα ρυθμισμενες βαλβιδες, καλα ελατηρια βαλβιδων και γενικοτερα ειναι προσεγμενο, με καλο οδηγο, καλες αλλαγες, λαστιχα με σωστες πιεσεις, η γενικοτερα λαστιχα πιο καταλληλα για την περισταση, μεταξονια, μετατροχια, σωστη ευθυγραμμιση ανα περισταση, πλαισιο κατασταση δισκου/μεταδοσης γενικοτερα και η λιστα ειναι ατελειωτη.
Το αλλο εχει για σκουπα το ανταλλακτικο της ντελονγκι για τους καναπεδες και λοιπες ευαισθητες επιφανειες, λαδια 9,5Z37 απο τις φριτεζες των Goodies, τελικο group M, μπουζι με πιο πολυ υγρασια κι απ'το παρκινγκ του γιαμπανακι τον χειμωνα, βενζινη 6 μηνων, φιλτρο αερα που δεν το διαπερνας ουτε με κατανα, πεταλουδα με τοση βρωμα που το ποδι σου δεν εχει δυναμη να τραβηξει την ντιζα, AFM που για να διαβασει θελει πλεον γυαλια πρεσβυωπιας, βαλβιδες που κανουν μονο για να βαρας το τριγωνακι λεγοντας τα καλαντα και ελατηρια βαλβιδων που δεν ειναι σε θεση να τραβηξουν ουτε μυγα. Συνεχιζουμε, ο οδηγος αλλαζει σε 2α στις 5000 στροφες γιατι ετσι πεφτει στην μεγιστη ροπη η επομενη σχεση, οι αλλαγες γινονται με συνεση και προσοχη ωστε να μην παραπονεθουν τα συγχρονιζε, τα λαστιχα ειναι τοσο ξεφουσκωτα και φθαρμενα που θα ορκιζοσουν οτι πολυ προσφατα προστατευαν βαρκες απ'το να τρακαρουν στην μαρινα Ζεας, τα διαφορικο ειναι τοσο σαπιο που για καθε 3 περιστροφες χανει τις 4, ο δισκος δεν κανει ουτε για μαθητευομενο αθλητη στιβου και το χαρτι της ευθυγραμμισης θυμιζει συντεταγμενες βυθισμενου πλοιου στον Ατλαντικο.
Τι κριμα που οι καλοι μας επιστημονες ξερουν μονο αλογα και κιλα και οτιδηποτε αλλο τους αναφερεις, τους φαινεται αμελητεο και ασημαντο. Ελα μου ομως που μετα προβληματιζονται γιατι ενω τα 2 αυτοκινητα φορανε τα ιδια πραγματα, το ενα εχει αλλαξει ταχυδρομικο κωδικα, εχει βγαλει διαβατηριο για να περασει τα συνορα και οπου να'ναι φτανει και τα χιλιομετρα του επομενου σερβις ...
Eιναι παρα μα παρα πολλοι παραγοντες που παιζουν τον ρολο τους ακομα και αν λαβουμε υπ'οψιν μας οτι τα μοτερακια του οποιου κατασκευαστη ειναι 1 προς 1 Χ αλογα και δεν εχουν αποκλισεις. Οταν υπαρχουν καμια 30αρια ασταθμητοι παραγοντες οι συνολικοι συνδιασμοι ακομα και στο ιδιο οχημα αγγιζουν τους 1000 (χιλιους), οποτε αντε βγαλε ακρη σαν κοντρο-επιστημονας με το τι εχει κανει λαθος ο καθενας. Γιατι περι αυτου προκειται τελικα, τελειο αυτοκινητο (και τελειο τροπο ανοιγματος ταυτοχρονα) δεν θα βρεις ποτε, οποτε απλα ψαχνεις ποιος εχει τα λιγοτερα σφαλματα.
Αμα το καρο ειναι και τουρμπατο, χεσε ψηλα και αγναντευε ... τι τουρμπινα εχει, τι πιεση δουλευει, που σπουλαρει η τουρμπινα, εχει ατμοσφαιρικο σαζμαν η τουρμπατο για να απλωνει, δηλωνει πραγματικη τουρμπινα η εχει αλλαξει φτερωτη και μας λεει μαλακιες ; Παιζουν και ψεματα βλεπεις, οι λεγομενες ποντικιες, οποτε τι να κανουν οι κακομοιροι οι κοντροφυσικοι ; Αρχιζουν τις υποθεσεις ... καλοι μαλακες ειναι και αυτοι βεβαια, μιας και οταν η διαφορα ειναι 1 κολωνα, τι νοημα εχει να καθεσαι και να τσακωνεσαι για το αν τα πισω καθισματα ειναι 35 η 40 κιλα ;
Οπως ειπαμε, ειναι πολλοι οι παραγοντες που καθοριζουν το αποτελεσμα ενος ανοιγματος και ηταν φυσικο επακολουθο, να δημιουργηθουν πολλα και διαφορα παρακλαδια της κοντροφυσικης, ενα απο αυτα ηταν η αλογοφιλοσοφια. Προκειται για μια επιστημη, που ερευνα τις ρατσες των αλογων συμφωνα με την καταγωγη τους. Μεχρι στιγμης εχουμε καταληξει στην εξης καταταξη: Πρωτα ερχονται τα γιαπωνεζικα αλογα, μετα τα Γαλλικα και πιο μετα τα Αγγλικα, τα Ιταλικα και τα Αμερικανικα. Τελευταια ερχονται φυσικα τα Γερμανικα αλογα, η καταταξη των οποιων εξηγειται συμφωνα με τους πιο διακεκριμενους αλογοφιλοσοφους λογω των ακαταλληλων διατροφικων συνηθειων τους, αλλα και της παραλογης εμμονης τους να περιμενουν απ'τα καυσαερια να τα βοηθησουν να πανε πιο γρηγορα. Αυτο ειναι σαν να καβαλας το skateboard και να περιμενεις να κλασεις μπας και προχωρησεις κανα μετρο. Αυτη η αναμονη για την πολυποθητη κλανια, ειναι πλεον ευρεως γνωστη και ως turbo lag. Υπαρχει βεβαια και η αλλη αποψη συμφωνα με την οποια το να εχεις ατμοσφαιρικο αυτοκινητο, ειναι σαν να εχεις lag μεχρι τον κοφτη αλλα αυτοι που το λενε ας ερθουν να το πουνε στα μουτρα μου.
Ενα αλλο πολυ δημοφιλες στις μερες μας παρακλαδι, ειναι η κοντρομετρικη. Η κοντρομετρικη ειναι η επιστημη που μας βοηθα να προσεγγιζουμε την αποσταση που πρεπει να διανυει ενα αυτοκινητο συμφωνα με τα specs του, ωστε να επικρατησει σε ενα ανοιγμα, αλλα αυτο δεν ειναι το μεγαλυτερο επιτευγμα της κοντρομετρικης στον κοσμο της κοντρας. Μετα απο χρονια μελετων και πειραματων, η επιστημη αυτη κατεληξε σε καποιες μοναδες μετρησης που μας βοηθανε στο να προσεγγισουμε την αποσταση των δυο αυτοκινητων στο τελος του ανοιγματος. Αυτες οι μοναδες μετρησης ειχαν τοσο μεγαλη επιτυχια που ενταχθηκαν και στο διεθνες συστημα μοναδων SI και μεταφραστηκαν και σε αλλες γλωσσες. Καποιες απο αυτες ειναι: Ενα κενο μπροστα, Ενα αμαξι μπροστα, ενα καπο μπροστα, ενας προφυλλακτηρας μπροστα. Φυσικα εχουν βγει και υποδιαιρεσεις καθως επισης και πολλαπλασια, μερικα παραδειγματα: Μια κολωνα μπροστα, οπου μια κολωνα αντιστοιχει σε 4 αυτοκινητα η αλλιως 3 κενα, βεβαια η κολωνα ειναι μοναδα μετρησης μεταβλητης γεωμετριας, μιας και ειτε ειμαστε μπροστα 4 αυτοκινητα ειτε 6 παλι μια κολωνα λεμε χαριν ευκολιας φανταζομαι. Επισης υπαρχει το ενα τσικ πισω (λεω πισω γιατι παντα τοσο πισω ειμαστε οταν δεν ειμαστε μπροστα). Τωρα πια ομως που τα αυτοκινητα εχουν γινει πολυ γρηγορα, η κοντρομετρικη αναγκαστηκε να βγαλει και αλλες πολλαπλασιες μοναδες μετρησης ανοιγματων. Αυτη ειναι αλλωστε η φυσικη συνεχεια καθε επιστημης που σεβεται τον εαυτο της, πως ρε παιδακι μου τα bit εγιναν byte και μετα MB, GB, τερα και παει λεγοντας ; Ετσι και η κοντρομετρικη παρουσιασε τα: 3 στασεις του μετρο μπροστα, αλλαξα ταχυδρομικο κωδικα, εφαγες τη μιση Βουτα, εφαγες ολη την Βουτα, μεχρι να κανεις το 400αρι το ολυμπιακο χωριο θα εχει γινει κωμοπολη και πολλα πολλα ακομα.
Θα αναφερω καποια αλλη στιγμη τα υπολοιπα παρακλαδια του φαντασμαγορικου κοσμου της κοντροφυσικης και θα φροντισω να επεκταθω και στην κοντροσυζητηση, μιας και ο χωρος εχει πολυ ζουμι ακομα και ειναι κριμα να τα συμπυκνωσω ολα σε ενα μονο post. Μεχρι τοτε, keep kontring και δηλωνετε ολοι χερια-τελικο, μιας και οτι και να πειτε, εγω παλι στο 400αρι μπροστα θα βγω.
φίλοc. 1 κολώνα = 4 κενά = 5 αμάξια
ΑπάντησηΔιαγραφήEιδες πως φαινεται ο ασχετος ; (Για μενα λεω ...)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι αυτό γιατί οι κολώνες έχουν περίπου 15-18μ(ανάλογα το είδος της κολώνας) και ένα μέσο αμάξι είναι από 4-4,5μ
ΑπάντησηΔιαγραφήtis exeis mathei kala tis kolones..:)
ΔιαγραφήΧεχχε, ωραίος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το δικό μου κάρο με 60 άλογα, 32 χρόνια στην πλάτη, σάπια energy 13", 890kg, απορυθμισμένο καρμπυρατέρ, τελειωμένα αμορτισέρ, καλούτσικα λαδάκια, καθαρά φιλτρά τί έχει να αποφανθεί η κοντρομετρική; Χμ..
Ωχ, τώρα είδα την ημερομηνία έκδοσής του άρθρου
ΑπάντησηΔιαγραφή